Efektywne zabiegi ujędrniające w Tarnowskich Górach

W naszym gabinecie skorzystasz z wielu skutecznych sposobów na wiotkość skóry. Oferujemy w 100% bezpieczne zabiegi, dzięki którym Twoje ciało stanie się jędrne i elastyczne, np. Lifting wolumetryczny, Radiesse czy Osocze bogatopłytkowe (więcej informacji na dole). Odzyskaj radość życia i pozbądź się problemu raz na zawsze – z nami!

Wiotkość skóry, utrata jędrności- co to jest i jakie są tego przyczyny?

Wiotka skóra tzw. luźna skóra to defekt estetyczny, na który uskarża się wielu pacjentów po 25 roku życia. Zasadniczą przyczyną takiej kondycji skóry jest zmiana budowy kolagenu, kiedy to białkowe spirale kolagenu tracą połączenia między poszczególnymi łańcuchami i rozkręcają się, zamieniając się z krótkich, szerokich na długie i cienkie. Białka te przestają spełniać funkcje podporowe w skórze. Drugą najważniejszą przyczyną zwiotczałej skóry jest zanik tkanki tłuszczowej, co powoduje pewnego rodzaju „pustkę” w strukturze skóry właściwej. Ten podwójny mechanizm prowadzi do znacznego obniżenia napięcia skóry i daje obraz jej wiotkości.

Wiotka i luźna skóra charakteryzuje się nadmierną wiotkością, małą elastycznością. Skóra staje się atroficzna, cieńsza, następuje regres tkanki tłuszczowej, zanik przydatków skóry, zlokalizowanych w całości lub częściowo na terenie skóry właściwej (np. paznokcie, korzenie włosów), gruczoły skórne, a także receptory czucia. Powstają głębokie zmarszczki i fałdy.

Przyczyny zwiotczenia skóry

Efekt wiotkiej skóry jest bezpośrednio związany z utratą jej gęstości. Wśród przyczyn można wymienić promieniowanie UV i brak profilaktyki przeciwzmarszczkowej. Szkodę wyrządza także nadmierne spożywanie cukrów oraz palenie papierosów. Wraz z nadejściem menopauzy w organizmie kobiety zachodzą procesy hormonalne, które również mają ogromny wpływ na stan skóry. Na wiotczenie skóry wpływ ma także ubytek kwasu hialuronowego. Ta substancja odpowiada w dużej mierze za zatrzymywanie wody w skórze, co pozwala na utrzymanie optymalnego nawilżenia. Utrata jędrności skóry jest zatem związana zarówno z ubytkiem materiału podtrzymującego, jakim jest kolagen, jak i niedostatecznym nawodnieniem skóry. Wiotka skóra może być także efektem szybkiej utraty wagi.

Spowolnienie procesów utraty jędrności i elastyczności możemy uzyskać przez unikanie niesprzyjających czynników zewnętrznych, odpowiedniej, zbilansowanej diecie, ćwiczeniom, prawidłowemu programowi dbania o skórę – odpowiednio dobrane nasze zabiegi ujędrniające w Tarnowskich Górach oraz jej przedłużenie czyli pielęgnacja domowa (kosmetyki nawilżające, ochronne, regenerujące skórę, oraz uzupełniające ubytek naturalnych substancji występujących w skórze).

Zabiegi ujędrniające w Tarnowskich Górach – Twój sposób na piękną skórę

Zabiegi ujędrniające ciało przeprowadzamy w naszym gabinecie w Tarnowskich Górach, ale zapraszamy także osoby z całego Śląska! Zabiegi ujędrniające, które daje natychmiastowe rezultaty? Jak najbardziej – sprawdź! Czekamy na Ciebie pod numerem telefonu lub e-mailem. Zapraszamy.