VariLite™ – skuteczne zamykanie zmian naczyniowych

Laser diodowy VariLite™ firmy Iridex (USA) to laser emitujący światło o podwójnej długości fali. Laser wytwarza wiązkę zieloną o długości 532 nm oraz wiązkę podczerwoną 940 nm, co zapewnia optymalny dobór parametrów zabiegowych w zależności od wskazań.

varilite-960x640

VariLite™  to laser, który został wybrany najlepszym urządzeniem w dermatologii
estetycznej Konkursu Perły Dermatologii w roku 2012. Świadczy to o jego skuteczności oraz zadowoleniu jakim cieszy się wśród pacjentów.

Wskazania dozabiegu:

• zmiany naczyniowe: teleangiektazje, naczyniaki gwiaździste, naczyniaki starcze,  naczyniaki płaskie, znamiona rubinowe, jeziorka żylne, zmiany naczyniowe kończyn dolnych
  • zmiany skórne: włókniaki, brodawkiłojotokowe, brodawki płaskie, prosaki
  • zmiany pigmentacyjne: plamy posłoneczne, plamy typu kawa z mlekiem, plamy starcze, plamy wątrobowe

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża i karmienie piersią
  • zmiany nowotworowe, guzy niewiadomego pochodzenia
  • opalenizna, stosowanie samoopalaczy – do 4 tygodni
  • stosowanie w przeciągu miesiąca leków (leki przeciwbólowe, antybiotyki, sterydy, leki przeciwdepresyjne, leki uczulające na kontakt ze światłem, inne)
  • terapia lekami pochodnymi witaminy A
  • przyjmowanie leków rozrzedzających krew, antykoagulantów
  • przyjmowanie w przeciągu miesiąca preparatów zielarskich (herbaty ziołowe, napary, herbatki odchudzające, leki przeciwdepresyjne, maści z dziurawcem, inne)