Korekta kształtu brody

Najczęściej nasza uwaga jest skupiona na policzkach, bruzdach nosowo-wargowych czy ustach. W tych miejscach ubytek kwasu hialuronowego powodującego powstawanie zmarszczek i bruzd jest bardzo widoczny. Rzadko kiedy brane są pod uwagę proporcje całej twarzy, jej kształt i ogólny obraz. A szkoda, bo już starożytni stwierdzili, że piękno polega na doskonałej strukturze, wynikającej  z proporcji części oraz harmonijnego ich układu. Piękna twarz, to przede wszystkim twarz harmonijna i przede wszystkim proporcjonalna, warto więc zadbać o każdą z jej części.

Twarz podzielić można na trzy piętra, gdzie właśnie dolne piętro, a zwłaszcza broda i linia żuchwy często zaburzają odpowiednie proporcje. Różne są tego przyczyny:

• anatomiczne – broda jest mała, krótka, cofnięta czy zlewająca się z szyją
  • proces starzenia się – czyli opadanie tkanek,  zmiany kostne, układu mięśni i struktury tłuszczowej, które zachodzą w obrębie czaszki. Broda się cofa, zawija – skraca się tym samym odległość od ust,  a linia żuchwy staje się nieregularna.

Zabieg z użyciem kwasu hialuronowego lub  Radiesse/ Crystalys ma na celu wymodelowanie linii żuchwy i konturu brody z zachowaniem symetrii poszczególnych elementów twarzy. Brodę można delikatnie wydłużyć tym samym zyskać efekt wysmuklenia twarzy i przywrócenia właściwych proporcji.

Wskazania:

• zaburzone proporcje twarzy
  • krótka i cofnięta broda
  • nieregularna linia żuchwy

Efekty:

• wysmuklenie twarzy poprzez nadanie odpowiednich proporcji
  • wymodelowanie i podkreślenie linii żuchwy
  • wymodelowanie brody

Przed zabiegiem:

Kilka dni przed zabiegiem nie należy przyjmować leków przeciwkrzepliwych, przeciwzapalnych.

Zabieg:

Zabieg ze względu na bezpieczeństwo pacjenta może wykonywać tylko lekarz.

Preparat wstrzykiwany jest  za pomocą bardzo cienkiej igły, co zapewnia precyzję samego zabiegu oraz minimalizuje jego bolesność. Dla komfortu pacjenta można zastosować krem znieczulający.  Zabieg trwa ok. 30 minut.

Po zabiegu:

• należy unikać promieniowania słonecznego, także solarium
  • nie narażać się na działanie ekstremalnych temperatur (intensywne zimno, sauna)

Efekty uboczne:

U niektórych pacjentów może pojawić się zasinienie, obrzęk, lekki ból. Objawy te znikają samoistnie w przeciągu kilku dni.

Przeciwwskazania:

• ciąża i karmienie piersią
  • stwierdzona nadwrażliwość na kwas hialuronowy
  • infekcja w obrębie miejsca iniekcji
efekty-podbrodek